Tryb sporządzania i przyjmowania

 

 Protokół z posiedzenia komisji powinien zawierać w szczególności:

1) określenie numeru, daty i miejsca odbywania posiedzenia komisji, godziny rozpoczęcia i zakończenia, imię i nazwisko przewodniczącego komisji i osoby sporządzającej protokół,
2) stwierdzenie prawomocności obrad, odnotowanie przyjęcia protokołu z posiedzenia poprzedniej komisji,
3) odnotowanie przyjęcia protokołu poprzedniego posiedzenia,
4) uchwalony porządek obrad,
5) przebieg obrad, a w szczególności, treść lub streszczenie wystąpień, teksty zgłoszonych i uchwalonych wniosków, odnotowanie zgłoszenia wystąpień,
6) przebieg głosowania i jego wyniki,
7) podpis przewodniczącego lub wiceprzewodniczącego prowadzącego obrady i osoby sporządzającej protokół.

Do protokołu dołącza się listę obecności radnych, listę zaproszonych gości i usprawiedliwienia osób nieobecnych.
Protokół  z poprzedniego posiedzenia komisji jest przyjmowany na następnym posiedzeniu komisji. Poprawki i uzupełnienia do protokołu powinny być wnoszone przez radnych nie później  niż do rozpoczęcia posiedzenia komisji, na której następuje przyjmowanie protokołu.

 


Wytworzył: Elżbieta Insadowska (26 czerwca 2003)
Opublikował: Elżbieta Insadowska (27 czerwca 2003, 14:01:26)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 5776

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij