Wykaz protokołów III kadencja | Wykaz protokołów IV kadencja
Wykaz protokołów V kadencja | Wykaz protokołów VI kadencja
Tryb sporządzania i przyjmowania
Protokół z posiedzenia komisji powinien zawierać w szczególności:
1) określenie numeru, daty i miejsca odbywania posiedzenia komisji, godziny rozpoczęcia i zakończenia, imię i nazwisko przewodniczącego komisji i osoby sporządzającej protokół,
2) stwierdzenie prawomocności obrad, odnotowanie przyjęcia protokołu z posiedzenia poprzedniej komisji,
3) odnotowanie przyjęcia protokołu poprzedniego posiedzenia,
4) uchwalony porządek obrad,
5) przebieg obrad, a w szczególności, treść lub streszczenie wystąpień, teksty zgłoszonych i uchwalonych wniosków, odnotowanie zgłoszenia wystąpień,
6) przebieg głosowania i jego wyniki,
7) podpis przewodniczącego lub wiceprzewodniczącego prowadzącego obrady i osoby sporządzającej protokół.
Do protokołu dołącza się listę obecności radnych, listę zaproszonych gości i usprawiedliwienia osób nieobecnych.
Protokół z poprzedniego posiedzenia komisji jest przyjmowany na następnym posiedzeniu komisji. Poprawki i uzupełnienia do protokołu powinny być wnoszone przez radnych nie później niż do rozpoczęcia posiedzenia komisji, na której następuje przyjmowanie protokołu.
Wytworzył: Elżbieta Insadowska (26 czerwca 2003)
Opublikował: Elżbieta Insadowska (27 czerwca 2003, 14:01:26)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 5776