Strona główna > JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE - BIP > Inne jednostki oświatowe i placówki opiekuńczo-wychowawcze > Dom Dziecka w Lubieniu Kuj. - BIP > Nabór na wolne stanowisko urzędnicze > Archiwum > Dyrektor Domu Dziecka w Lubieniu Kujawskim ogłasza nabór...
Dyrektor Domu Dziecka w Lubieniu Kujawskim ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze specjalisty w Domu Dziecka w Lubieniu Kujawskim ul. 1 Maja 44.
Dyrektor Domu Dziecka
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze specjalisty
w Domu Dziecka w Lubieniu Kujawskim, ul. 1 Maja 44.
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze specjalisty
w Domu Dziecka w Lubieniu Kujawskim, ul. 1 Maja 44.
1. Nazwa i adres jednostki: Dom Dziecka w Lubieniu Kujawskim, ul. 1 Maja 44, 87 – 840 Lubień Kujawski.
2. Określenie stanowiska: specjalista.
3. Wymagania niezbędne kandydata:
a) obywatelstwo polskie;
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
c) wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów
o szkolnictwie wyższym;
d) co najmniej 4 letni staż pracy lub prowadzenie przez co najmniej 4 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku;
e) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
f) cieszy się nieposzlakowaną opinią;
g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
4. Wymagania dodatkowe kandydata podlegające ocenie:
1) studia wyższe - specjalność: rachunkowość; zarządzanie środowiskiem i przestrzenią lub zarządzanie w administracji publicznej;
2) prawo jazdy kat B;
3) oświadczenie dotyczące wyrażenia zgody na używanie samochodu prywatnego do celów służbowych;
4) studia podyplomowe w zakresie procedur administracyjnych i prawa,
5) ukończone warsztaty/szkolenia z zakresu planowania, organizacji i prowadzenia wycieczek szkolnych,
6) ukończone warsztaty/szkolenia z zakresu planowania i realizacji partnerstw społecznych,
7) ukończone warsztaty/szkolenia z zakresu komunikacji społeczności lokalnej.
5. Wiedza podlegająca ocenie - znajomość przepisów ustaw:
1) Kodeks Pracy;
2) O finansach publicznych;
3) O ochronie danych osobowych;
4) O samorządzie powiatowym;
5) O pracownikach samorządowych;
6) O wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.
6. Podstawowy zakres zadań realizowanych na stanowisku:
1)Sporządzanie list płac, zasiłków chorobowych;
2) Sporządzanie umów o dzieło i zleceń;
3) Naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych od wynagrodzeń;
4) Naliczanie składek na ubezpieczenie społeczne opłacanych przez pracowników i zakład pracy od wynagrodzeń pracowników oraz umów zleceń;
5) Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS;
6) Sporządzanie raportów miesięcznych ZUS RMUA;
7) Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych odnośnie dokonanych wypłat pracowników, osób zatrudnionych na podstawie umów zlecenia i o dzieło;
8) Prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników;
9) Prowadzenie kart zasiłków chorobowych;
10) Wydawanie zaświadczeń o uzyskanych dochodach na prośbę pracownika;
11) Prowadzenie spraw kadrowych pracowników i czasu pracowników;
12) Bieżąca kontrola terminowej realizacji badań lekarskich pracowników, w tym przestrzeganie zaleceń lekarza sprawującego profilaktyczną opiekę nad pracownikami;
13) Nadzór nad dopuszczeniem pracownika do pracy (konieczność wykonania badań kontrolnych po chorobie trwającej dłużej niż 30 dni);
14) Sprawozdawczość i analiza kadrowa na potrzeby wewnętrzne oraz GUS;
15) Prowadzenie akt osobowych;
16) Przygotowywanie dokumentów kadrowych i nadzór nad ich obiegiem;
17) Ewidencjonowanie urlopów i zwolnień lekarskich;
18) Prowadzenie właściwej gospodarki zasobami materialnymi Placówki, zarówno rzeczowymi jak i finansowymi w celu zapewnienia dzieciom właściwych warunków mieszkaniowych i socjalno-bytowych, zgodnie z obowiązującymi standardami;
19) Prowadzenie wewnętrznej informacji ekonomicznej;
20) Prowadzenie kasy placówki;
21) Podejmowanie gotówki z banku na podstawie dokumentów zatwierdzonych przez Dyrektora i Głównego Księgowego;
22) Prowadzenie rejestrów druków ścisłego zarachowania oraz ich ewidencji;
23) Sporządzanie raportów kasowych;
24) Prowadzenie spraw związanych o ochroną danych osobowych;
25) Realizowanie obowiązków Administratora Bezpieczeństwa Informacji;
26) Prowadzenie ksiąg inwentarzowych;
27) Merytoryczna obsługa interesantów;
28) Realizacja zadań i czynności związanych ze stanowiskiem pracy wynikających z poleceń dyrektora, do których ma kwalifikacje i fizyczne możliwości.
7. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:
1) umowa o pracę na czas określony, z możliwością zawarcia umowy o pracę na czas nieokreślony;
2) wymiar czasu pracy – pełny etat;
3) miejsce pracy – Dom Dziecka w Lubieniu Kujawskim, ul. 1 Maja 44;
4) praca na stanowisku związana z wyjazdami w teren.
8. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Domu Dziecka w Lubieniu Kujawskim, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.
9. Wymagane dokumenty:
1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz numer telefonu załącznik KWESTIONARIUSZ OSOBOWY (31kB)
;
2) kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie;
3) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni
z praw publicznych;
4) kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie;
5) kopie świadectw pracy lub zaświadczenie w przypadku kontynuacji zatrudnienia potwierdzające staż pracy, a w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku – kopię zaświadczenia;
6) oświadczenie, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7) oświadczenie, że cieszy się nieposzlakowaną opinią;
8) aktualne orzeczenie lekarskie wobec braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku;
9) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach złożonych w związku z naborem, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych;
10) zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej lub oświadczenie o jej nie prowadzeniu;
11) kopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe wymienione
w punkcie 4.
10. Termin i miejsce składania dokumentów:
1) Osoby zainteresowane udziałem w naborze składają komplet dokumentów
w zaklejonej kopercie, na adres: Dom Dziecka w Lubieniu Kujawskim, ul. 1 Maja 44, 87-840 Lubień Kujawski, z dopiskiem na kopercie „Nabór na stanowisko specjalisty w Domu Dziecka w Lubieniu” – do Sekretariatu Domu Dziecka w Lubieniu Kujawskim w terminie do dnia 31 sierpnia 2015r.
2) W przypadku dokumentów wysłanych pocztą na ww. adres, o zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty (nie data stempla pocztowego) do Domu Dziecka
w Lubieniu Kujawskim.
3) Oferty, które wpłyną do Domu Dziecka w Lubieniu Kujawskim po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.
4) Złożone dokumenty mogą być odebrane przez kandydata w terminie jednego miesiąca od daty opublikowania informacji o wyniku naboru w Biuletynie Informacji Publicznej Domu Dziecka w Lubieniu Kujawskim. Dokumenty nieodebrane zostaną przekazane do archiwum zakładowego.
11. Z przebiegu przeprowadzonego postępowania konkursowego każdy kandydat otrzyma informację o wyniku naboru.
12. Informacje o kandydatach, którzy zgłoszą się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
13. Dodatkowe informacje udzielane są pod nr telefonu (054) 284-30-15.
Lubień Kujawski dn., 21.08.2015r.
Dyrektor Domu Dziecka
Marcin Lewandowski
Wytworzył: Marcin Lewandowski (21 sierpnia 2015)
Opublikował: Kamil Ściślewski (21 sierpnia 2015, 08:48:43)
Ostatnia zmiana: Kamil Ściślewski (2 września 2015, 11:02:10)
Zmieniono: Przeniesiono do archiwum
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1153