Strona główna > ORGANY POWIATU > Zarząd Powiatu > Skład zarządu > Kompetencje starosty jako przewodniczącego zarządu
Kompetencje starosty jako przewodniczącego zarządu
Starosta organizuje pracę zarządu powiatu, kieruje bieżącymi sprawami powiatu oraz reprezentuje powiat na zewnątrz.
Do zadań starosty w zakresie organizowania prac zarządu, w szczególności należy:
-
przygotowanie projektu porządku obrad zarządu,
-
określenia czasu i miejsca posiedzenia,
-
przygotowanie materiałów do projektowanego porządku obrad,
-
zwoływanie oraz przewodniczenia posiedzeniom zarządu,
-
zapewnienie obsługi posiedzenia,
-
składanie radzie powiatu na każdej sesji pisemnego sprawozdania z działalności zarządu w okresie od poprzedniej sesji.
( wyciąg z § 76, 77, 80 statutu )
Wytworzył: Magdalena Pacholczak (26 czerwca 2003)
Opublikował: Magdalena Pacholczak (27 czerwca 2003, 14:16:18)
Ostatnia zmiana: Piotr Zimny (7 lipca 2011, 08:39:35)
Zmieniono: Aktualizacja danych
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 4755