Kompetencje starosty jako przewodniczącego zarządu

Starosta organizuje pracę zarządu powiatu, kieruje bieżącymi sprawami powiatu oraz reprezentuje powiat na zewnątrz.

Do zadań starosty w zakresie organizowania prac zarządu, w szczególności należy:

  1. przygotowanie projektu porządku obrad zarządu,
  2. określenia czasu i miejsca posiedzenia,
  3. przygotowanie materiałów do projektowanego porządku obrad,
  4. zwoływanie oraz przewodniczenia posiedzeniom zarządu,
  5. zapewnienie obsługi posiedzenia,
  6. składanie radzie powiatu na każdej sesji pisemnego sprawozdania z działalności zarządu w okresie od poprzedniej sesji.

( wyciąg z § 76, 77, 80 statutu )


Wytworzył: Magdalena Pacholczak (26 czerwca 2003)
Opublikował: Magdalena Pacholczak (27 czerwca 2003, 14:16:18)

Ostatnia zmiana: Piotr Zimny (7 lipca 2011, 08:39:35)
Zmieniono: Aktualizacja danych

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 4754

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij