Rejestry, ewidencje, archiwa

Archiwum


W DPS w Kurowie istnieje archiwum zakładowe, w którym zgromadzone są dokumenty wytworzone od dnia 1 stycznia 1997 roku, dotyczące spraw:

  1. pracowniczych (listy płac, karty wynagrodzeń, akta osobowe),
  2. finansowo – księgowych,
  3. Mieszkańców Domu,
  4. związanych z funkcjonowaniem jednostki.

Sposoby i zasady udostępniania dokumentów z archiwum DPS określa instrukcja organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego dla Domu Pomocy Społecznej w Kurowie opracowana na podstawie ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tekst jednolity Dz. U. Nr 171, poz. 1396 z 2002 r.). Dokumenty udostępniane są z zachowaniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych.

 

Prowadzone rejestry i ewidencje:


Rejestr zamówień publicznych
Rejestr pobytu Mieszkańców w DPS
Rejestr osób przyjętych do pracy w DPS
Rejestr osób zwolnionych z pracy w DPS


 


Wytworzył: Teresa Majewska (15 grudnia 2003)
Opublikował: Anna Kwiatkowska (15 grudnia 2003, 10:46:55)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 3983

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij