Wykonanie instalacji elektrycznej w budynku pałacu Domu Dziecka w Lubieniu Kujawskim Numer ogłoszenia: 337828 - 2009
Lubień Kujawski: Wykonanie instalacji elektrycznej w budynku pałacu Domu Dziecka w Lubieniu Kujawskim
Numer ogłoszenia: 337828 - 2009; data zamieszczenia: 29.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Dziecka w Lubieniu Kujawskim , ul. 1 Maja 44, 87-840 Lubień Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-54 2843 015, faks 0-54 2843-161.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji elektrycznej w budynku pałacu Domu Dziecka w Lubieniu Kujawskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji elektrycznej w budynku pałacu Domu Dziecka w Lubieniu Kujawskim położonego na działce nr. ew. 305-3 w miejscowości Lubień Kujawski. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w branży elektrycznej poprzez wykonanie: 1) instalacji oświetleniowej przewodem YDY 3 x 1,5 mm2 prowadzonym w tynku za wyjątkiem pomieszczeń z wystrojem drewnianym, gdzie instalacja prowadzona musi być w listwach montażowych, 2) montaż oświetlenia awaryjnego, 3) instalacji gniazd przewodem YDY 3 x 2,5 mm2 4) przeglądu instalacji odgromowej i pomiarów rezystancji uziemienia, 5) wykonanie rozdzielni z wyłącznikami różnicowo-prądowymi o prądzie różnicowym 30mA oraz wyłącznika p.pożarowego, Przedmiotowe roboty objęte są pozwoleniem na budowę wydanym przez Starostę Włocławskiego, decyzja nr 519-2009 z dnia 29 lipca 2009r. 2. Opis robót zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień. Główny przedmiot: 45.31.00.00-3 - roboty w zakresie instalacji elektrycznych, Dodatkowe przedmioty: 45.21.55.00-2 - roboty budowlane w obiekcie użyteczności społecznej 3. Szczegółowy zakres robót opisują: 1) projekt budowlany w branży elektrycznej, 2) przedmiar robót 3) specyfikacja techniczna które stanowią integralną całość opisu przedmiotu zamówienia oraz są załącznikami do niniejszej SIWZ. 4. Każdy z wykonawców zobowiązany jest do dokładnego zapoznania się z dokumentacją, o której mowa w pkt 3. 5. Obligatoryjne jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu i zdobył wszelkie informacje potrzebne do przygotowania oferty. 6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć certyfikaty i atesty na zastosowane materiały..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 45.21.55.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1200,00 zł brutto.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania robót budowlanych w branży elektrycznej, co potwierdzają: 1) prowadzenie działalności gospodarczej w przedmiotowym zakresie, 2) niepodleganie wykluczeniu w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, a w przypadku podmiotów zbiorowych w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 oraz 3) złożenie aktualnych dokumentów potwierdzających żądane wymagania odnośnie uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę do przeprowadzenia robót budowlanych w obiekcie zabytkowym co potwierdza 1) opracowanie przez wykonawcę dziennego harmonogramu prac niezbędnych do wykonania przedmiotu robót. Przy tworzeniu harmonogramu wymagane jest uwzględnienie liczby pracowników przewidzianych do wykonywania przedmiotu umowy, czasu pracy określonego w roboczogodzinach, miejsca wykonywania robót (wskazanie pomieszczeń w pałacu). Harmonogram będzie stanowił potwierdzenie czasu wykonania robót, określonego w kryterium termin wykonania zamówienia. Wykonywanie instalacji odbywało się będzie w budynku zamieszkiwanym przez wychowanków Domu Dziecka, którzy przebywali będą także podczas prac, dlatego niezbędne jest 2) opracowanie przez wykonawcę planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, oraz 3) złożenie przez wykonawcę oświadczenia; 3. posiadają niezbędne doświadczenie do wykonania zamówienia, co potwierdza wykonanie w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech robót budowlanych w branży elektrycznej, o charakterze, złożoności i wartości porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia (Przez zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia zamawiający rozumie roboty budowlane w zakresie wykonania instalacji elektrycznej o wartości brutto przekraczającej 60% ceny oferty brutto, składanej w niniejszym postępowaniu). Wykazane roboty muszą być poparte referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane z należytą starannością. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie opisany w pkt 3 warunek musi spełniać, co najmniej jeden podmiot.; 4. dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, co potwierdza złożone przez wykonawcę oświadczenie; 5. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co potwierdza 1) pisemne potwierdzenie gotowości współpracy od osoby, posiadającej uprawnienia budowlane do objęcia stanowiska kierownika budowy w branży elektrycznej, posiadanie przez kierownika budowy oraz 2) przynależność kierownika do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 6. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co potwierdza 1) posiadanie przez wykonawcę polisy ubezpieczeniowej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie niższą niż wartość oferty brutto oraz 2) złożenie przez wykonawcę oświadczenie; 7. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 8. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzi komisja przetargowa po otwarciu ofert, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 8 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. 9. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub spełniania przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 10. Oświadczenie lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin składania ofert. 11. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt 8 SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku). 2. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową. 3. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (wg załączonego druku). Wykonawcy występujący wspólnie składają takie oświadczenia, każdy osobno. 4. Zaakceptowane postanowienia umowne o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Wykonawcy występujący wspólnie składają odpowiedni dokument, każdy osobno. 6. Harmonogram wykonania przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 7-2. 7. Plan dotyczący bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. 8. Wykaz robót budowlanych w zakresie wykonania instalacji elektrycznych o których mowa w pkt 7-3 SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie niniejszy warunek musi spełniać, co najmniej jeden podmiot. 9. Dokumenty potwierdzające, że podane w wykazie roboty budowlane zostały wykonane należycie (referencje). 10. Uprawnienia budowlane kierownika budowy, który będzie kierował robotami budowlanymi zgodnie z przedmiotem zamówienia (branża budowlana, branża elektryczna) oraz pisemne oświadczenie o gotowości współpracy kierownika budowy z wykonawcą. 11. Aktualne zaświadczenie o przynależności kierownika budowy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 12. Polisa ubezpieczeniowa wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności. 13. Upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 75
- 2 - Termin wykonania robót - 25
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.wloclawski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Dziecka w Lubieniu Kujawskim ul. 1 Maja 44 87-840 Lubień Kujawski.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2009 godz. 9:00, miejsce: Dom Dziecka w Lubieniu Kujawskim ul. 1 Maja 44 87-840 Lubień Kujawski
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30(od ostatecznego terminu składania ofert).
Załączniki do pobrania:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (1329kB)
Projekt budowlany cz.I (487kB)
Projekt budowlany cz.II (37kB)
Projekt budowlany cz.III (2997kB)
Projekt budowlany cz.IV (126kB)
Specyfikacja techniczna wykonania robót (76kB)
Istotne postanowienia umowne (83kB)
Wytworzył: Marcin Lewandowski (29 września 2009)
Opublikował: Piotr Zimny (29 września 2009, 14:49:47)
Ostatnia zmiana: Piotr Zimny (29 września 2009, 15:51:39)
Zmieniono: aktualizacja treści
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1196