Przetarg na wymianę pokrycia dachowego wraz z obrókami na budynku Domu Dziecka w Lubieniu Kujawskim

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Dziecka w Lubieniu Kujawskim , ul. 1 Maja 44, 87-840 Lubień Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-54 2843 015, faks 0-54 2843-161.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.wloclawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia dachowego wraz z obróbkami na budynku Domu Dziecka w Lubieniu Kujawskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie prac remontowych przy zabytku polegających na wymianie pokrycia dachowego na budynku dworu zlokalizowanego na działce o numerze ewidencyjnym 305-3 i 307-2 w miejscowości Lubień Kujawski, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem A-1281-1-2 decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Włocławku z dnia 17.09.1985 r. 2. Miejscem robót budowlanych jest dach wielospadowy o konstrukcji więźby dachowej drewnianej, pokryty dachówką ceramiczną - mnich-mniszka. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac remontowo - likwidacyjnych: 3a. demontaż instalacji odgromowej, 3b. demontaż istniejącego pokrycia ceramicznego, 3c. demontaż istniejących łat dachowych, 3d. demontaż istniejących opierzeń i obróbek blacharskich 3e. demontaż instalacji odprowadzającej wody opadowe w obrębie dachów (rynny i rury spustowe) 3f. wywóz i utylizację gruzu. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nowego pokrycia dachowego z dachówki marsylka w kolorze naturalnym czerwonym, poprzez wykonanie następujących robót remontowych: 4a. wymianę pokrycia ceramicznego - z kryciem dachówką marsylką wraz z wymianą łacenia (łaty - 40x60mm, kontr łaty 25x50mm) 4b. wykonanie krycia wstępnego w dachach ceramicznych - z folii paroprzepuszczalnej, 4c. wykonanie impregnacji elementów drewnianych, 4d. wymiana opierzeń i obróbek blacharskich, 4e. wymiana systemu rynien i rur spustowych, 4f. wymiana instalacji odgromowej. 5. Szczegółowy opis prac i materiałów niezbędnych do właściwego wykonania przedmiotu zamówienia zawarty jest w: 5a. projekcie budowlanym remontu pokrycia dachu, stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ; 5b. opinii technicznej dotyczącej oceny stanu technicznego konstrukcji drewnianej więźby dachowej, stanowiącej Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ; 5c. przedmiarze robót (kosztorys nakładczy), stanowiącym Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. UWAGA! Wykonawcy zobowiązani są do zakresu robót doliczyć nieuwzględnione w przedmiarze pokrycie blachą ocynkowaną o grubości 0,7mm dachu ganku budynku (3294x7450mm) po uprzednim demontażu blachy miedzianej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10-9, 45.21.52.15-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje szczególnego sposobu dokonywania oceny tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2a. Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech robót budowlanych w branży budowlanej, o charakterze, złożoności i wartości porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia (Przez zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia zamawiający rozumie roboty budowlane w zakresie wymiany pokryć dachowych o wartości brutto przekraczającej 60% ceny oferty brutto, składanej w niniejszym postępowaniu). 2b. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, niniejszy warunek musi spełniać, co najmniej jeden podmiot. 2c. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty (np. referencje), potwierdzające realizację robót budowlanych z uwzględnieniem ww. wymogów oraz, że przedmiotowe roboty zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż podczas realizacji zamówienia będzie dysponował: 3a. narzędziami niezbędnymi do wykonania robót na wysokości, 3b. potwierdzeniem spełniania warunku jest dysponowanie narzędziami oraz sporządzenie przez wykonawcę wykazu niezbędnego potencjału technicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tym potencjałem.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż podczas realizacji zamówienia będzie dysponował: 3a. narzędziami niezbędnymi do wykonania robót na wysokości, 3b. potwierdzeniem spełniania warunku jest dysponowanie narzędziami oraz sporządzenie przez wykonawcę wykazu niezbędnego potencjału technicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tym potencjałem.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5a. spełnianie warunku wykonawca potwierdza poprzez posiadanie opłaconej i ważnej polisy od odpowiedzialności cywilnej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1a. opracowanie przez wykonawcę dziennego harmonogramu prac niezbędnych do wykonania przedmiotu robót. Przy tworzeniu harmonogramu wymagane jest uwzględnienie liczby pracowników przewidzianych do wykonywania przedmiotu zamówienia, czasu pracy określonego w roboczogodzinach, miejsca wykonywania robót (wskazanie części dachu pałacu). Harmonogram będzie stanowił potwierdzenie czasu wykonania robót, określonego w kryterium termin wykonania zamówienia. 1b. Wykonywanie robót odbywało się będzie w budynku zamieszkiwanym przez wychowanków Domu Dziecka, którzy przebywali będą także podczas prac, dlatego niezbędne jest opracowanie przez wykonawcę planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, do którego zostanie zobowiązany wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Plan wymagany będzie w dniu podpisania umowy. 2a. pisemne potwierdzenie gotowości współpracy od osoby, posiadającej uprawnienia budowlane do objęcia stanowiska kierownika budowy w branży budowlanej; 2b. oświadczenie wykonawcy o posiadaniu przez pracowników realizujących przedmiot zamówienia aktualnych badań lekarskich i dopuszczeniu do pracy na wysokości, 2c. oświadczenie o ubezpieczeniu pracowników od następstw niebezpiecznych wypadków - praca na wysokości.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty (załączony wzór druku). 2. Kalkulacja ceny ofertowej - kosztorys szczegółowy. 3. Upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Termin wykonania robót - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.wloclawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Dziecka w Lubieniu Kujawskim, ul. 1 Maja 44, 87-840 Lubień Kujawski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Dom Dziecka w Lubieniu Kujawskim, ul. 1 Maja 44, 87-840 Lubień Kujawski.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (583kB) word

Projekt budowlany - część I (5218kB) word

Projekt budowlany - rys. 1 (1269kB) pdf

Projekt budowlany - rys. 2 (364kB) pdf

Projekt budowlany - rys. 3 (375kB) pdf

Projekt budowlany - rys. 4 (468kB) pdf

Opinia techniczna wieźby dachowej (91kB) word

Przedmiar robót (74kB) pdf

Istotne postanowiena umowy (101kB) word

Formularz oferty (82kB) word

Oświadczenie art. 22 ust. 1 (30kB) word

Oświadczenie art. 24 ust. 1 (39kB) word

Oświadczenie art. 24 ust. 1 pkt 2 (31kB) word


Wytworzył: Marcin Lewandowski (6 lipca 2010)
Opublikował: Piotr Zimny (6 lipca 2010, 07:51:21)

Ostatnia zmiana: Piotr Zimny (6 lipca 2010, 08:10:27)
Zmieniono: poprawiono błąd literowy

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1102

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij