Majątek | Rejestry, ewidencje, archiwa | Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
Kontrole zewnętrzne | Wystąpienia pokontrolne | Zamówienia publiczne
Średni miesięczny koszt utrzymania
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Informacja o wynikach naboru na stanowisko urzędnicze
Sprawozdania finansowe
Rejestry, ewidencje, archiwa
Archiwum
W DPS w Kurowie istnieje archiwum zakładowe, w którym zgromadzone są dokumenty wytworzone od dnia 1 stycznia 1997 roku, dotyczące spraw:
- pracowniczych (listy płac, karty wynagrodzeń, akta osobowe),
- finansowo – księgowych,
- Mieszkańców Domu,
- związanych z funkcjonowaniem jednostki.
Sposoby i zasady udostępniania dokumentów z archiwum DPS określa instrukcja organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego dla Domu Pomocy Społecznej w Kurowie opracowana na podstawie ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tekst jednolity Dz. U. Nr 171, poz. 1396 z 2002 r.). Dokumenty udostępniane są z zachowaniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych.
Prowadzone rejestry i ewidencje:
Rejestr zamówień publicznych
Rejestr pobytu Mieszkańców w DPS
Rejestr osób przyjętych do pracy w DPS
Rejestr osób zwolnionych z pracy w DPS
Wytworzył: Teresa Majewska (15 grudnia 2003)
Opublikował: Anna Kwiatkowska (15 grudnia 2003, 10:46:55)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 3984